Соціально-педагогічна
карта учня
Клас
__________
П.І.Б.
дитини _____________________________________________________
Дата
народження _______________
Домашня адреса, телефон:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Прізвище,
ім’я та по батькові батьків (опікунів) ____________________________________________________________________________________________________________________________________
Сім’я:_______________________________________________________________________ (повна, неповна; з
матір’ю, з батьком)
Рідні батьки (опікуни); сирота, напівсирота
Сприяє гармонійному психічному і фізичному
розвитку (неблагополучна)
Кількість дітей у сім’ї _______ Соціально-побутові умови
________________
1/2/3/4 і більше
Місце роботи батьків (опікунів), контактний телефон
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дані про
особливості перебігу психофізіологічного розвитку дитини
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Стан
здоров’я
_____________________________________________________________________________
Здорова (стоїть на „Д” обліку) дитина з особливими
потребами (вказати ваду розвитку).
Психологічні показники
(заповнюються у співпраці з психологом)
Соціально-педагогічна
характеристика
а)
Соціальні шкідливості:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
б)
Відхилення в соціальній поведінці:
________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Взаємини
дитини в сім’ї _____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Методи
заохочення та покарання в сім’ї _______________________________
__________________________________________________________________
Що
викликає стурбованість батьків у поведінці та навчанні дитини __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Характер
стосунків дитини з однолітками ______________________________
__________________________________________________________________
Типові
конфлікти та шляхи їх вирішення
__________________________________________________________________
Педагогічні
показники ______________________________________________
Темп навчання; труднощі в навчанні; навчальні
інтереси, що переважають.
_____________________________________________________________________________
Зауваження
та побажання вчителів щодо поведінки і навчання дитини
__________________________________________________________________
Соціальні
пільги, якими користується дитина ___________________________
Рівень
соціальної адаптації (високий, середній, низький,)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПОВІДОМЛЕННЯ
про виявлену дитину чи сім’ю з
дитиною/дітьми,
яка має ознаки складних
життєвих обставин
(необхідне підкреслити)
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові дитини та/або членів сім’ї )
проживає/перебуває за адресою:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
причина направлення
повідомлення (ознаки
складних життєвих обставин):
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
потреба у вжитті негайних дій:_________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
документи, що додаються:
_____________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
___________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім’я, по
батькові, підпис, контактний телефон особи, яка
направила повідомлення)
_______________________
Дата повідомлення, якщо не зазначено на
бланку.
Індивідуальна
картка дитини
Прізвище, ім’я по батькові
дитини ____________________________________________________________________
Рік, місяць, число
народження _________________________________________
Домашня
адреса______________________________________________________
____________________________________________________________________
Стан здоров`я
_______________________________________________________
____________________________________________________________________
Термін перебування
в закладі освіти: з ___________________________________
Захоплення, інтереси дитини
____________________________________________________________________
Участь у позаурочних та
позашкільних заходах
____________________________________________________________________
Шкідливі звички______________________________________________________
Пропуски занять,
уроків (терміни, причини)
____________________________________________________________________
Відомості про батьків (ПІП,
професія, місце роботи):
Батько__________________________________________________________________________________________________________________________________
Мати___________________________________________________________________________________________________________________________________
Склад сім’ї: ____________________________________________________________________
Відвідування батьками або
особами, які їх замінюють, закладу освіти (як часто, причина звернень, хто був
ініціатором зустрічей)___________________
____________________________________________________________________
Житлово-побутові умови
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Взаємини дитини в
сім’ї (із ким із членів сім’ї більше спілкується, до кого більше прихильна)
____________________________________________________
Вживання родичами
алкоголю, наркотиків, їхні захворювання
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблеми родини
____________________________________________________________________
Утечі з
дому_________________________________________________________
Проблеми (з точки зору дитини)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Потреби дитини у
правовому захисті
__________________________________________________________________________
Індивідуальна
картка соціально-психологічного супроводу дитини
1.Прізвище, ім’я, по батькові
дитини
____________________________________
2.Клас_________________
3.Дата народження_____________
4.Домашня адреса_____________________________________________________
5.Контактні телефони:
_______________________________________________
6.Батьки:
мати:_______________________________________________________________
батько:_____________________________________________________________
7.Класний керівник___________________________________________________
8. Запит (від кого, короткий
зміст)______________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9.Згода батьків на
здійснення супроводу (дата, підпис) _____________________
____________________________________________________________________
10.Короткий
анамнез: ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Інтереси, схильності:_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Діагностична робота з учнем
Дата проведення
|
Методика (автор,
назва, спрямування)
|
Результат
|
Рекомендації
|
13. Робота з батьками
(бесіди, зустрічі, консультації)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Робота з
педагогічними працівниками (консультації, рекомендації)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
15.Результати
проведення корекційно-розвивальної роботи з учнем
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
16. Загальні
рекомендації ______________________________________________
Індивідуальний
план супроводу дитини,
яка потрапила у складні життєві обставини
Прізвище, ім’я, по батькові дитини ___________________________________________
Дата звернення _________________
Координатор випадку_______________________________________________________
Склад тимчасової команди індивідуальної підтримки дитини
__________________________________________________________________________
Заходи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Відмітка
про виконання
|
Результа-тивність
|
Психологічні
- консультування;
- психолого-педагогічна діагностика;
- корекція та реабілітація;
- мінімізація наслідків травм від жорстокого
поводження;
- інше.
|
||||
Соціально-педагогічні
- просвітницька робота з сім’єю та дитиною;
- залучення дитини до позаурочних та
позашкільних заходів, гурткової роботи;
- формування у дитини соціально важливих
навичок;
- визначення та зниження ризиків впливу соціуму
на дитину;
- індивідуальні консультації з навчальних
предметів;
- інше.
|
||||
Медичні
- організація медичного огляду
- відновлювальна терапія;
- психіатрична допомога;
- профілактичні заходи;
- санаторно-курортне лікування;
- медичне спостереження;
- інше.
|
||||
Юридичні
-
допомога у захисті прав та інтересів;
-
представлення інтересів дитини у суді;
-
допомога в оформленні документів, пенсії, опіки тощо;
-
відновлення втрачених документів
|
||||
Економічні (із
залученням інших організацій, установ)
- грошова допомога;
- придбання ліків, вітамінів, продуктів харчування, одягу;
- інше.
|
||||
Додаткові заходи (за результатами
перегляду результативності плану)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар