Бланки документів

Соціально-педагогічна карта учня

Клас __________

П.І.Б. дитини _____________________________________________________

Дата народження _______________           Домашня адреса, телефон:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Прізвище, ім’я та по батькові батьків (опікунів) ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Сім’я:_______________________________________________________________________                        (повна, неповна; з матір’ю, з батьком)

Рідні батьки (опікуни); сирота, напівсирота

Сприяє гармонійному психічному і фізичному розвитку (неблагополучна)

Кількість дітей у сім’ї _______ Соціально-побутові умови ________________
1/2/3/4 і більше

Місце роботи батьків (опікунів), контактний телефон

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дані про особливості перебігу психофізіологічного розвитку дитини _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Стан здоров’я _____________________________________________________________________________
Здорова (стоїть на „Д” обліку) дитина з особливими потребами (вказати ваду розвитку).

Психологічні показники (заповнюються у співпраці з психологом)







Соціально-педагогічна характеристика

а)     Соціальні шкідливості: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
б)    Відхилення в соціальній поведінці: ________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Взаємини дитини в сім’ї _____________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Методи заохочення та покарання в сім’ї _______________________________
__________________________________________________________________
Що викликає стурбованість батьків у поведінці та навчанні дитини __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Характер стосунків дитини з однолітками ______________________________
__________________________________________________________________
                                                                     
Типові конфлікти та шляхи їх вирішення __________________________________________________________________

Педагогічні показники ______________________________________________
Темп навчання; труднощі в навчанні; навчальні інтереси, що переважають.
_____________________________________________________________________________
Зауваження та побажання вчителів щодо поведінки і навчання дитини __________________________________________________________________

Соціальні пільги, якими користується дитина ___________________________

Рівень соціальної адаптації (високий, середній, низький,)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



ПОВІДОМЛЕННЯ
про виявлену дитину чи сім’ю з дитиною/дітьми,
яка має ознаки складних життєвих обставин
(необхідне підкреслити)

_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові дитини  та/або членів сім’ї )

проживає/перебуває за адресою: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
причина направлення повідомлення (ознаки складних життєвих обставин): __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

потреба у вжитті негайних дій:_________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

документи, що додаються: _____________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.


___________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім’я, по батькові,  підпис, контактний телефон особи, яка направила повідомлення)
_______________________
Дата повідомлення, якщо не зазначено на бланку.




Індивідуальна картка дитини

Прізвище, ім’я по батькові дитини  ____________________________________________________________________
Рік, місяць, число народження _________________________________________ 
Домашня адреса______________________________________________________
____________________________________________________________________
Стан здоров`я _______________________________________________________
____________________________________________________________________
Термін перебування в закладі освіти: з ___________________________________
Захоплення, інтереси дитини
____________________________________________________________________
Участь у позаурочних та позашкільних заходах
____________________________________________________________________
Шкідливі звички______________________________________________________
Пропуски занять, уроків (терміни, причини)
____________________________________________________________________
Відомості про батьків (ПІП, професія, місце роботи):
Батько__________________________________________________________________________________________________________________________________
Мати___________________________________________________________________________________________________________________________________
Склад сім’ї: ____________________________________________________________________
Відвідування батьками або особами, які їх замінюють, закладу освіти (як часто, причина звернень, хто був ініціатором зустрічей)___________________
____________________________________________________________________
Житлово-побутові умови  ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Взаємини дитини в сім’ї (із ким із членів сім’ї більше спілкується, до кого більше прихильна) ____________________________________________________
Вживання родичами алкоголю, наркотиків, їхні захворювання
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проблеми родини
____________________________________________________________________
Утечі з дому_________________________________________________________
Проблеми (з точки зору дитини)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Потреби дитини у правовому захисті
__________________________________________________________________________





Індивідуальна картка соціально-психологічного супроводу дитини

1.Прізвище, ім’я, по батькові дитини ____________________________________
2.Клас_________________
3.Дата народження_____________
4.Домашня адреса_____________________________________________________
5.Контактні телефони: _______________________________________________
6.Батьки:
мати:_______________________________________________________________
батько:_____________________________________________________________
7.Класний керівник___________________________________________________
8. Запит (від кого, короткий зміст)______________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9.Згода батьків на здійснення супроводу (дата, підпис) _____________________
____________________________________________________________________
10.Короткий анамнез:  ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Інтереси, схильності:_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Діагностична робота з учнем

Дата проведення
Методика (автор, назва, спрямування)
Результат
Рекомендації





13. Робота з батьками (бесіди, зустрічі, консультації)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Робота з педагогічними працівниками (консультації, рекомендації)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
15.Результати проведення корекційно-розвивальної роботи з учнем
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

16. Загальні рекомендації ______________________________________________


Індивідуальний план супроводу дитини,
яка потрапила у складні життєві обставини
Прізвище, ім’я, по батькові дитини ___________________________________________
Дата звернення _________________
Координатор випадку_______________________________________________________
Склад тимчасової команди індивідуальної підтримки дитини __________________________________________________________________________

Заходи
Відповідальний
Термін
Відмітка про виконання
Результа-тивність
Психологічні
- консультування;
- психолого-педагогічна діагностика;
- корекція та реабілітація;
- мінімізація наслідків травм від жорстокого поводження;
- інше.




Соціально-педагогічні
- просвітницька робота з сім’єю та дитиною;
- залучення дитини до позаурочних та позашкільних заходів, гурткової роботи;
- формування у дитини соціально важливих навичок;
- визначення та зниження ризиків впливу соціуму на дитину;
- індивідуальні консультації з навчальних предметів;
- інше.




Медичні
- організація медичного огляду
- відновлювальна  терапія;
- психіатрична допомога;
- профілактичні заходи;
- санаторно-курортне лікування;
- медичне спостереження;
- інше.




Юридичні
-      допомога у захисті прав та інтересів;
-      представлення інтересів дитини у суді;
-      допомога в оформленні документів, пенсії, опіки тощо;
-      відновлення втрачених документів




Економічні (із залученням інших організацій, установ)
- грошова допомога;
- придбання ліків, вітамінів, продуктів харчування, одягу;
- інше.




Додаткові заходи (за результатами перегляду результативності плану)













Немає коментарів:

Дописати коментар